luni, 21 martie 2011

OLTENITA RAIUL CAINILOR VAGABONZI

Observati ca, am eludat sa fauresc anumite postari, pe acest blog, despre orasul meu natal( Oltenita ) deorece pana acum cateva saptamani l-am asociat cu Micul Paris. Insa de cateva zile bune acesta a devenit raiul cainilor vagabonzi, mi se pare grotesc ceea ce se intampla cu anumite strazi frecventate de populatia orasului.Pur si simplu iti este imposibil sa-ti continui drumul datorita haitelor vioaie de caini care latra in continuu...Iritarea mea a fost cristalizata sambata trecuta cand un pustan de vreo 6-7 ani era pe punctul de a fi linsat de un caine, daca un sofer constient de situatie nu se dadea jos din masina sa-l izgoneasca pe naravasul caine.MA INTREB ...??? ce fac autoritatile locale... dorm cu obligatii, mai precis prefera in continuare sa primeasca caini vagabonzi din Bucuresti, care sunt azvarliti pur si simplu la iesirea din Oltenita.
Speram cu aceasta asa zisa Politie Comunitara transformata de curand in Politie Locala sa aiba o atitudine energica cu privire la acesti musafiri nepoftiti, ce sa mai spunem de grilajele de scurgere furate sau bucatile de marmura sparte de pe centru...Imaginile dezolante isi extrag seva si din strazile, bulevardele orasului, care intr-adevar, unele pot face concurenta cu strazile libiene bombardate de francezi zilele acestea.Pacat ca s-a topit zapada, acoperea pe ici pe colo unele defecte...

2 comentarii:

  1. Si in Bucuresti e la fel, numai ca aici treburile astea sunt mascate prin acele chestii galbene aplicate la ureche (habar nu am ce sunt si ce fac, cred ca e un fel de vaccin - corecteaza-ma daca gresesc). Desigur, exista si exceptii, adica niste caini jucausi, care nu latra, nu musca, nu se tin dupa tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar in Bucuresti majoritatea cainilor sunt castrati si impodobiti cu acei cercelusi galbeni...dar totusi numarul lor este exagerat de mare!!!

    RăspundețiȘtergere